Во септември 2014 година Yves Saint Laurent го пласираше Black Opium, новиот мирис најавен како rock'n'roll интерпретација, класика која ја истакне мрачната, мистериозна страна на YSL брендот. Композицијата на состојките ја креираа парфимерките Nathalie Lorson и Marie Salamagne во соработка со Olivier Cresp Honorine Blanc. Во мирисот, покрај останатите состојки, доминира нотата на кафе која е присутна во голема количина. Самата амбалажа на парфемот дава впечаток на гламурозен Rock изглед. Заштитно лице на парфемот е британската манекенка Edie Campbell.
од: ден 4.620,00
Black Opium Intense претставува волшебна, смела, заводлива и независна жена, соодветно портретирана од Zoë Kravitz, новото лице на рекламната кампања за оваа линија. Таа ја следи нејзината интуиција и нејзините желби и ништо не може да ја спречи. Ја привлекува енергијата и можностите што ги носи ноќта. Лице на новата рекламна кампања е и Presley Gerber, син на супермоделот Cindy Crawford.
од: ден 6.570,00
Black Opium Neon е ориентален ванила мирис за жени лансиран во 2019 година. Горните ноти се питахаја, мандарина и цитрон; во средните ноти се цвет од портокал, кафе и јасмин, а во основните ванила и мошус.
од: ден 5.660,00
YSL L'Homme Sport претставува "незапирлив" мирис, експлозивна енергија и приказна за човекот кој е секогаш во движење. Опишан е како магнетна и страствена мешавина на свежината на дрвјата со бран на цитрусни ноти во врвот и сензуален траг на килибар во основата.
од: ден 2.720,00
Yves Saint Laurent го претставува La Nuit de l`Homme во март 2009 година, најавен како парфем на контраст и тензија. Боцата е темна и моќна, како да ги најавува силните состојки кои ги носи парфемот во себе.
од: ден 2.270,00
Manifesto е опишан е како мирис на спонтаност, слободен дух и смелост, полн со страст и емоции. Заштитно лице на парфемот е актерката Jessica Chastain која вели "YSL е бренд кој длабоко ме инспирира. Уште од своето создавање, брендот пренесува силни вредности кои јас ги почитувам - неколеблива посветеност, апсолутна љубов и женствена смелост. Новиот мирис е амблем на сето тоа." Композицијата на парфемот е креација на Anne Flipo и Loc Dong.
од: ден 2.820,00
Парфем за генерацијата Y (80ти и 90ти). Y претставува баланс помеѓу силата и свежината.
од: ден 4.740,00
Парфем за генерацијата Y (80ти и 90ти). Y претставува баланс помеѓу силата и свежината.
од: ден 3.990,00
Y Live е ароматичен, зачинест мирис за мажи, претставен во 2019 година. Се отвара со ноти на цвет од портокал, во средината се ноти на бергамот и ѓумбир, а во основата јуниперус и жалфија.
од: ден 5.650,00