Emporio She е ориентален парфем за жени, доста модерен со нагласени цветни ноти. Се појавува како славеничко и лимитирано издание на 10 годишнината од постоењето на Emporio парфемите. На пазарот се појавува во мај 2008 година.
од: ден 2.170,00
Burberry the Beat се појавува во 2008 година, креиран од Dominique Ropion, Olivier Polge и Beatrice Piquet. Преовладуваат ноти од чај, ирис, бергамот, кадрамон, црвен бибер, мандарина, светол мошус, ветивер и кедар. Парфемот има музичка конекција. Создаден е по кенцептот на музика од албумите Kasabian, Dirty Pretty Things, Razorlight, the Arctic Monkeys и The Fratellis, илустрирајќи расположение кое ќе го донесе парфемот the Beat.
од: ден 2.300,00
Aqva Divina е првиот женски мирис од колекцијата Bvlgari Aqva, која до февруари 2015 година вклучуваше само машки мириси. BVLGARI Aqva Divina е инспириран од сликата на познатиот Ботичели "Раѓањето на Венера". Мирисот е најавен како светлост и сензуалност.
од: ден 2.640,00
Omnia Coral е претставен во 2012 година како пролетен мирис. Коралната боја најавува весела и нежна композиција сочинета од бергамот, гоџи, хибискус, калинка, мошус и кедар. Мирисот е креиран од Alberto Morillas.
од: ден 2.950,00
Omnia Crystalline е инспириран од совршеноста на кристалот. Нежна како допир од цветни латици. Во високите ноти е прозрачниот бамбус и егзотичното азиско овошје наши, кое поседува оригинален свеж мирис со ноти на јаболко и крушка. Во средината е расцветан нежен и женствен лотус. Во основата има елегантни дрвени ноти. Креатор на парфемот е Alberto Morillas во 2005 година.
од: ден 2.930,00
Euphoria е егзотичен цветно-овошен мирис, лансиран во 2005 година. Мирисот е привлечен и сочен како овошје, таинствен и привлечен како егзотично цвеќе. Креиран е од Dominique Ropion, Carlos Benaim и Loc Dong.
од: ден 2.750,00
Наменет за младата популација, родена во времето на информациите и високата технологија. Женскиот IN2U почнува со цитрусни ноти на црвен грејпфрут, бергамот и листови од црна рибила. Во срцето има сочен кактус и интересна нота на орхидеја. Во основата има килибар, ванила и дрвенести ноти. Креиран е од Bruno Jovanović, Jean-Marc Chaillan, Loc Dong и Carlos Benaim, а лансиран во 2007 година.
од: ден 2.190,00
Reveal е цветен, дрвенест, мошусен мирис за жени. Најавен како сензуален ориенталец, мирис на исончана кожа и морска сол.
од: ден 2.530,00
Carolina Herrera го најави премиерното издание на новиот женски мирис на пазарот, во септември 2016 година. Секси-ориентален, ироничнo именуван Good Girl, кој порачува #goodtobebad. Најавен е како иновативна и опојна комбинација со двоен карактер. Заштитно лице на парфемот е манекенката Karlie Kloss.
од: ден 4.510,00
Класичен мирис за оваа дизајнерска куќа, лансиран во 1995 година. Nino Cerruti, познат како најмлад од "големите класичари", го отвора својот прв бутик во Париз на улицата Royale 1967. Креиран е од Claire Cain, а дизајнер на шишето е Serge Mansau.
од: ден 2.450,00
D&G Light Blue е лежерен, цветно-овошен мирис на сицилијанското лето. Сочни и влажни ноти на лимета и чемпрес, создаваат асоцијација за јужните шуми и морскиот брег. Популарен летен мирис, претставен во 2001 година, дизајниран од Olivier Cresp.
од: ден 3.430,00
Guess го лансира Seductive во 2010 година. Мирисот го креира Veronique Nyberg од ноти на бергамот, црна рибизла, крушка, јасмин, цвет од портокал, корен од ирис, ванила и кашмир.
од: ден 2.140,00
Розевата боја на боцата најавува понежен и посветол мирис во однос на класичниот Crystal Noir. Преовладуваат цветни и дрвенести ноти. Креиран е од Alberto Morillas во 2006 година.
од: ден 3.310,00
Според Donatella Versace, Crystal Noir, е ретка есенција, сензибилна и деликатна. Во центарот на композицијата е таинствената гарденија, свежа, сензуална, блескава и кремаста, која е репродуцирана со помош на 'Headspace' технологијата. Подлогата од килибар и мошус го прави мирисот темен, мистериозен и впечатлив. Креатор на мирисот е Antoine Lie, а парфемот е лансиран во 2004.
од: ден 2.400,00