Мирисот е замислен како неопходен додека го посетувате градот Лондон, доколку сакате да го почувствувате пулсот на стариот и современиот град. Ова е класичен цветен мирис со јасмин во центарот. Парфемот се отвора со роза и анамска рака во хармонија со ноти на мандарина. Белото цветно срце вклучува јасмин, тиаре и божур. Остава дрвенести траги и мошус. Burberry London е направен во 2006 година од Dominique Ropion. Заштитни лица на кампањата се актерите Rachel Weisz и Ioann Gruffud.
од: ден 2.720,00
Burberry the Beat се појавува во 2008 година, креиран од Dominique Ropion, Olivier Polge и Beatrice Piquet. Преовладуваат ноти од чај, ирис, бергамот, кадрамон, црвен бибер, мандарина, светол мошус, ветивер и кедар. Парфемот има музичка конекција. Создаден е по кенцептот на музика од албумите Kasabian, Dirty Pretty Things, Razorlight, the Arctic Monkeys и The Fratellis, илустрирајќи расположение кое ќе го донесе парфемот the Beat.
од: ден 2.300,00
Omnia Crystalline е инспириран од совршеноста на кристалот. Нежна како допир од цветни латици. Во високите ноти е прозрачниот бамбус и егзотичното азиско овошје наши, кое поседува оригинален свеж мирис со ноти на јаболко и крушка. Во средината е расцветан нежен и женствен лотус. Во основата има елегантни дрвени ноти. Креатор на парфемот е Alberto Morillas во 2005 година.
од: ден 2.930,00
Euphoria е егзотичен цветно-овошен мирис, лансиран во 2005 година. Мирисот е привлечен и сочен како овошје, таинствен и привлечен како егзотично цвеќе. Креиран е од Dominique Ropion, Carlos Benaim и Loc Dong.
од: ден 2.950,00
Carolina Herrera 212 VIP е претставен во 2010 година, опкружен со слоганите "Дали си на листа?" и "Ова е приватна забава!". 212 VIP го претставува животниот стил на "висока нога". Инспирација била њујоршката младина, модерни и креативни луѓе секогаш спремни за забава.
од: ден 3.200,00
Guess го лансира Seductive во 2010 година. Мирисот го креира Veronique Nyberg од ноти на бергамот, црна рибизла, крушка, јасмин, цвет од портокал, корен од ирис, ванила и кашмир.
Lancome го лансира La Vie Est Belle во есента 2012 година. Концептот на овој мирис претставува три идеи за природна и едноставна убавина, слобода и избор на сопствената визија за среќа. Мирисот претставува поглед на животот, инспириран од среќа и уживање во мали нешта. Парфемот е креиран од Olivier Polge, Dominique Ropion и Anne Flipo. Заштитно лице на кампањата е актерката Julia Roberts.
од: ден 3.950,00
Eclat d’Arpège е лежерен цветно-овошен мирис со деликатна композиција и акорди од јоргован и лист од зелен лимон. Парфемот е креиран од Karine Dubreuil во 2002 година.
од: ден 1.550,00
Olympéa е лансиран во 2015 година и претставува еквивалент на машкиот Invictus, инспириран од атлетскиот дух и победа. Концептот се базира на идеја за модерна грчка божица и евоцира сила, динамичност и освојување. Креиран е од Loc Dong и Anne Flipo.
од: ден 3.770,00
Според Donatela Versace, Crystal Noir, е ретка есенција, сензибилна и деликатна. Во центарот на композицијата е таинствената гарденија, свежа, сензуална, блескава и кремаста, која е репродуцирана со помош на 'Headspace' технологијата. Подлогата од килибар и мошус го прави мирисот темен, мистериозен и впечатлив. Креатор на мирисот е Antoine Lie, а парфемот е лансиран во 2004.
од: ден 2.400,00